Onani

Jeg var 13 år gammel da jeg for første gang lynede ned, tog banditten i hånden og gned på den. Det var første gang jeg onanerede, og selvom det føltes godt og jeg havde lyst til at gøre det igen, lod jeg være. Jeg vidste nemlig ikke om det var okay at gøre, om det var ulækkert eller farligt, eller om andre overhovedet vidste man kunne gøre som jeg gjorde.
13 år gammel og ingen havde fortalt mig om onani. Eller, det er muligt jeg rent faktisk havde fået noget at vide, men så ender vi blot ved med min kæphest igen; det er ikke blevet sagt på en måde som trang ind og gjorde indtryk på min primitive teenagehjerne.
Jeg tager derfor sagen i egen hånd nu (’egen hånd’ høhø!) og leverer den vejledning som jeg selv burde have haft, da jeg var en lille purk.

Onani er helt almindelig
Jeg var som sagt bekymret for, om det jeg gjorde var forkert, hvilket bevirkede at jeg forbandt onani med skyldfølelse og lettere dårlig samvittighed. Det var der ingen grund til, for der var så absolut intet galt i det jeg gjorde.
Langt, langt, langt de fleste mennesker onanerer. Hvis ikke hver dag, så en gang om ugen eller om måneden – det garanterer jeg!

Uanset hvor ofte du vælger at gøre det, er det helt normalt. Så længe du ikke er afhængig af onani og sagtens kan gå perioder uden, er du helt rask og i kontrol.

Onani med sexlegetøj
Min kammerat Johan var kendt blandt drengene for at være meget fremme i skoene i forhold til sex. Ifølge hans eget udsagn – som jeg stiller mig lidt kritisk overfor, når jeg tænker over det igen som voksen – havde han som 13 årig haft sex med en fem forskellige piger. Det passede sikkert ikke, men han var alligevel ham vi gik til, når det handlede om sex.
Derfor var det heller ikke nogen kæmpe overraskelse, at det var ham der introducerede drengene i klassen for sexlegetøj. En dag havde han en Fleshlight med i skoletasken – jeg aner stadig ikke hvor han fik den fra, men der var den i al sin pragt; en ca. 25 centimeter lang sort cylinder, med en kopi af en fisse i den ene ende. Han forklarede os hvordan man bruger en Fleshlight, hvorefter vi hver især fik lov til at tage den med på toilettet. Temmelig ulækkert, men det gik vi ikke så meget op i dengang.

Fleshlights er et helt almindeligt og meget udbredt sexlegetøj til mænd. Du kan blive meget klogere her https://temptations.dk/fleshlight-guide/